كول على طول

عزيزى الزائر.انت غير مسجل بمنتدانا بادر بالتسجيل من فضلك واعط مواضيعك لمن يهتم فعلا
ملحوظة: مطلوب مشرفين

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

كول على طول

عزيزى الزائر.انت غير مسجل بمنتدانا بادر بالتسجيل من فضلك واعط مواضيعك لمن يهتم فعلا
ملحوظة: مطلوب مشرفين

كول على طول

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
كول على طول

2 مشترك

نوكت ملهاش حل

faster
    faster
    المدير
    المدير

الجدي الديك

نوكت ملهاش حل Empty نوكت ملهاش حل

مُساهمة من طرف faster الأحد فبراير 14, 2010 1:55 pm

الغبي والبيبسي
    غبي راح عند ثلاجة البيبسي يحط فلوس وتنزل بيبسي فرح الغبي وجلس يكرر الشغلة....جاء له واحد يقول له ماخلصت؟ رد عليه الغبي مادام إني بفوز راح أستمر..

عنجد نذل
    نذلين بيمشون في الطريق. الأول: أنا أنذل منك.. الثاني: لا, أنا انذل منك.. شافو عجوز قام الأول وضربها.. الأول شفت, حتى العجايز ما سلموا مني. الثاني, قلت لك أنا أنذل منك, هذي العجوز أمي وانا ما قلتلك

عروس وبتركض
    عريس وعروسته في يوم الفرح وهم داخلين القاعه وماسكين ايدين بعض العروسه فجأه تركت ايده وصارت تركض. قالها "مالك بتركضي؟" قالتلو "بسرعه بسرعه عشان نلحق مكان نقعد".

الحية المسكينة
    في واحد لدغتو حيه طل فيها وقعد يضحك ويقولها: "سممتيني مايضر بس انتي راحت عليكي لأني مريض بالإيدز..."
    الحليب
    واحد طويل حيـل شرب حليب مات متسمم ..ليش؟؟ انتهت صلاحية الحليب قبل مايوصل معدته... ها ها ها

الغربة مرُة
    فى واحد مهاجر أمريكا وشايل معه سكر. صاحبه سأله ليه شايل معاك سكر قال له عشان الغربه مره...

شوربة سوخنو
    واحد راح مطعم في فرنسا. كان عايز يطلب صحن شوربه قال للجرسون: "جارسو أنا عايز واحد شوربو" فاجاب الجرسون: باردو؟ قال الراجل لا وحياتك سوخنو..
    المساطيل والسور
    اتنين مساطيل يبون يهربون من مستشفى المجانين، قالو نعمل خطه، لو السور طويل نقصره شويه ونهرب، ولو السور قصير نهرب على طول، راحوا ملقوش سور، قالوا يلا نرجع الخطه فشلت... ها ها ها

الكابوس
    مره واحده بتقول لزوجها "بتصدق إن أنا كل يوم بحلم بيوم زواجنا". قالها "ليلحين الكوابيس بتجيلك؟
    السكرتيرة...
    السكرتيرة: انا اسفة المدير قاللى اقول انه مش موجود رد عليها الزائر :طيب قوليلة انى ماجيتش...!

أنت نازل المحطة دى؟؟
    وقف رجل ثقيل الوزن فوق قدم الراكب الذى بجواره فى الباص وحاول الرجل أن يخلص رجله من تحت قدمه ولكن محاولاته كلها باءت بالفشل فقال له بأستعطاف" من فضلك ممكن تشيل رجلك اللى دايسه علىرجلي" فقال له:ليه؟أنت نازل المحطة دى؟؟"

mustafa
    mustafa
    نائب المدير
    نائب المدير

نوكت ملهاش حل Empty رد: نوكت ملهاش حل

مُساهمة من طرف mustafa الثلاثاء مارس 16, 2010 9:21 am

نوكت ملهاش حل Icon_biggrin

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مارس 28, 2024 1:34 pm